niedziela, 11 października 2015

Szydełko: Granny Square Blanket

Ten projekt zaczęłam spontanicznie rok temu. Po zrobieniu kilku kółek dość szybko skończyła mi się włóczka. Zamówiłam kolejną w dość losowych kolorach, ale niedługo potem wyjechałam na miesięczne wakacje i realizacja tego projektu stoi w miejscu właściwie do dzisiaj. Obiecałam sobie, że dopóki nie zużyję włóczki którą posiadam, nie dokupię nowej. Prędzej czy później muszę więc dokończyć ten projekt, chociaż coraz bardziej skłaniam się w stronę poszewki na poduszkę niż koca.


I started this project spontaneously about a year ago. Shortly after making few circles I ran out of yarn. I ordered some more in random colors but few days later I went for a month time vacation and left my project undone. I promised myself that I won't buy any more yarn until I use the one that I own. Sooner or later I will finish it, but the more I think about it the more likely it is that I'll make a pillow cushion instead of a blanket.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz